Hotel Aqua Sopot, Sopot

Magiczne Boże Narodzenie

Magiczne Boże Narodzenie
  • min. 3 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
Spędź magiczny czas Bożego Narodzenia w ciepłej i rodzinnej atmosferze, w gronie najbliższych osób. Delektuj się wspólnymi chwilami, pysznym jedzeniem oraz urokami zimowego Sopotu!

Pakiet zawiera:

• 3 noclegi w komfortowym pokoju dwuosobowym.
• 3 śniadania w formie bogatego bufetu szwedzkiego.
• Serwowaną dwudaniową obiadokolację w dniu 23.12.2020.
• Uroczystą Kolację Wigilijną 24.12.2020.
• Uroczysty bufet świąteczny z bufetem słodkości 25.12.2020 i 26.12.2020.

DODATKOWE ATRAKCJE DLA NAJMŁODSZYCH:
• Pokój zabaw dla dzieci.
• Projekcje bajek.

Oferta obowiązuje w terminie od 23 do 27.12.2020.

AKCEPTUJEMY BON TURYSTYCZNY!

Dla komfortu naszych Gości i pomninięcie konieczności gwarancji rezerwacji, w przypadku rozliczeń bonami prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelową. 

W trosce o Państwa bezpieczeństwo wszystkie pomieszczenia w hotelu są codziennie dezynfekowane za pomocą elektrostatycznych rozpylaczy i ozonowane. Części wspólne w nocy, a pokoje po każdym wyjeździe Gości. Każda ze stosowanych przez nas metod eliminuje 100% wirusów. 
Pracownicy stosują niezbędne zabezpieczenia.
Działamy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa i posiadamy stosowne certyfikaty.
Wszystkie informacje można znaleźć na naszej stronie www.dobryhotel.com.

Ważne informacje Godziny zameldowania
Przyjazd: od 14:00
Wyjazd: do 12:00
Polityka wobec zwierząt

Akceptujemy zwierzęta domowe - za dodatkową opłatą 50 zł/ za dobę

Parking - informacje

Parking naziemny przed hotelem (7 miejsc) - bezpłatny, garaż podziemny (24 miejsca) za opłatą 30 zł/ za dobę

Anulacja rezerwacji

Wymagana przedpłata w wysokości 30% wartości rezerwacji w dniu dokonania rezerwacji. Kolejna wpłata 70% wartości rezerwacji wymagana jest na 14 dni przed przyjazdem. Bezkosztowa anulacja może nastąpić na 14 dni przed przyjazdem. W przypadku anulacji po terminie lub niedojazdu Gościa hotel zastrzega sobie prawo do zatrzymania pełnej wartości wpłaty. W przypadku braku wpłaty drugiej części zaliczki w wyznaczonym terminie hotel zastrzega sobie możliwość anulacji rezerwacji.

Sprawdź także nasze pozostałe oferty
Zobacz na mapie

Rezerwacja niedostępna

W celu zarezerwowania pobytu prosimy o kontakt z recepcją.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij